Ny partner och operativt ansvarig

Estate Stockholm - Costa del Sol / Företagsnyheter  / Ny partner och operativt ansvarig

Ny partner och operativt ansvarig

From 1:a mars går Per Grape in som delägare i Estate Stockholm – Costa Del Sol. Per tar rollen som operativt ansvarig för företaget som har funnits på Costa del Sol sedan 2018.

”Jag känner personal och ägare väl sedan tidigare och det hela började med att jag köpte min egen bostad genom företaget och blev mycket imponerad av den höga servicegraden och engagemanget jag fick. Att vi dessutom hittade ett mysigt ”nytt” hem till familjen var helt fantastiskt! Costa del sol är en glödhet marknad och mycket har gjorts på mäklarområdet. Men mer finns att göra både när det gäller affären men också upplevelsen och hur vi paketerar vår produkt. Att jag nu tar det operativa ansvaret för verksamheten känns otroligt roligt och jag ser att det finns mycket potential till att ta Estate Stockholm Costa del Sol till nästa nivå!”

Per Grape har en bakgrund som officer och entreprenör inom IT-branschen där han var VD och senare styrelseordförande. I år kan ni dessutom se honom kämpa om sin överlevnad i realityserien Robinson som går på TV4.